VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA

  • Yolanda Ladino Ospina
  • Rigoberto Gómez Cruz
Publicado
2000-05-11

ln the educational environment, the qualitative methods of research are seen as an
option in the classroom for unveiling the teachers’ conceptions when they are the
“actors” in the teaching learning of sciences process. The results shown were collected
using a study case methodology. The purpose is not to criticize the two science
teacher’s rol, nor even their docent action, en the contrary, this is a reflection about the
different knowledges, methods and techniques employed by the teachers in the
classroom.

APA

Ladino Ospina, Y., & Gómez Cruz, R. (2000). VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné, Episteme y Didaxis: TED, (8). https://doi.org/10.17227/ted.num8-5644

ACM

[1]
Ladino Ospina, Y. y Gómez Cruz, R. 2000. VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné, Episteme y Didaxis: TED. 8 (may 2000). DOI:https://doi.org/10.17227/ted.num8-5644.

ACS

(1)
Ladino Ospina, Y.; Gómez Cruz, R. VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné. Episteme. Didaxis: TED 2000.

ABNT

LADINO OSPINA, Y.; GÓMEZ CRUZ, R. VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné, Episteme y Didaxis: TED, [S. l.], n. 8, 2000. DOI: 10.17227/ted.num8-5644. Disponível em: https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5644. Acesso em: 5 dic. 2021.

Chicago

Ladino Ospina, Yolanda, y Rigoberto Gómez Cruz. 2000. «VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA». Tecné, Episteme y Didaxis: TED, n.º 8 (mayo). https://doi.org/10.17227/ted.num8-5644.

Harvard

Ladino Ospina, Y. y Gómez Cruz, R. (2000) «VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA», Tecné, Episteme y Didaxis: TED, 0(8). doi: 10.17227/ted.num8-5644.

IEEE

[1]
Y. Ladino Ospina y R. Gómez Cruz, «VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA», Tecné. Episteme. Didaxis: TED, n.º 8, may 2000.

MLA

Ladino Ospina, Y., y R. Gómez Cruz. «VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA». Tecné, Episteme y Didaxis: TED, n.º 8, mayo de 2000, doi:10.17227/ted.num8-5644.

Turabian

Ladino Ospina, Yolanda, y Rigoberto Gómez Cruz. «VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA». Tecné, Episteme y Didaxis: TED0, no. 8 (mayo 11, 2000). Accedido diciembre 5, 2021. https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5644.

Vancouver

1.
Ladino Ospina Y, Gómez Cruz R. VISIÓN DE ENSEÑANZA Y APRENDIZAJE DE LA CIENCIA DESDE DOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné. Episteme. Didaxis: TED [Internet]. 11 de mayo de 2000 [citado 5 de diciembre de 2021];0(8). Disponible en: https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5644

Descargar cita

Citaciones

Crossref Cited-by logo
0

Métricas PlumX

Visitas

272

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.