PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA

  • Departamento de Matemáticas Universidad Pedagógica Nacional
Publicado
1999-05-11

What follows is a description of the Specialization program in Mathematics Education; a
postgraduate program directed forward students with a Teacher Degree in Mathematics or
Mathematics and Physics, or a Bachelor Degree in Mathematics. The objective of the
program is the qualification of the Mathematics teacher’s daily practice. The curriculum is
developed during three semesters, each of which centers its attention on the didactics of a
particular area of school mathematics. Students can choose three of any of the following
areas:
Calculus, Algebra, Geometry, Probabiity and Statistics, and the Use of Technology in the
teaching of school mathematics.

APA

Universidad Pedagógica Nacional, D. de M. (1999). PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA. Tecné, Episteme y Didaxis: TED, (5). https://doi.org/10.17227/ted.num5-5683

ACM

[1]
Universidad Pedagógica Nacional, D. de M. 1999. PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA. Tecné, Episteme y Didaxis: TED. 5 (may 1999). DOI:https://doi.org/10.17227/ted.num5-5683.

ACS

(1)
Universidad Pedagógica Nacional, D. de M. PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA. Tecné. Episteme. Didaxis: TED 1999.

ABNT

UNIVERSIDAD PEDAGÓGICA NACIONAL, D. de M. PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA. Tecné, Episteme y Didaxis: TED, [S. l.], n. 5, 1999. DOI: 10.17227/ted.num5-5683. Disponível em: https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5683. Acesso em: 22 oct. 2021.

Chicago

Universidad Pedagógica Nacional, Departamento de Matemáticas. 1999. «PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA». Tecné, Episteme y Didaxis: TED, n.º 5 (mayo). https://doi.org/10.17227/ted.num5-5683.

Harvard

Universidad Pedagógica Nacional, D. de M. (1999) «PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA», Tecné, Episteme y Didaxis: TED, 0(5). doi: 10.17227/ted.num5-5683.

IEEE

[1]
D. de M. Universidad Pedagógica Nacional, «PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA», Tecné. Episteme. Didaxis: TED, n.º 5, may 1999.

MLA

Universidad Pedagógica Nacional, D. de M. «PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA». Tecné, Episteme y Didaxis: TED, n.º 5, mayo de 1999, doi:10.17227/ted.num5-5683.

Turabian

Universidad Pedagógica Nacional, Departamento de Matemáticas. «PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA». Tecné, Episteme y Didaxis: TED0, no. 5 (mayo 11, 1999). Accedido octubre 22, 2021. https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5683.

Vancouver

1.
Universidad Pedagógica Nacional D de M. PROYECTO CURRICULAR DE ESPECIALIZACIÓN EN EDUCACIÓN MATEMÁTICA. Tecné. Episteme. Didaxis: TED [Internet]. 11 de mayo de 1999 [citado 22 de octubre de 2021];0(5). Disponible en: https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5683

Descargar cita

Citaciones

Crossref Cited-by logo
0

Métricas PlumX

Visitas

315

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.