APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA

  • Carlos Arturo Franco Ruiz
  • Luis Enrique Salcedo Torres
Publicado
2000-01-11

ln this work it presented the results obtained when experiencing to pedagogic strategy
based on the resolution of problems in Analytic Chemistry with the propose of
contributing to the scientific formation of future professors of chemistry Evolution is
presented in the conceptions of Science, investigation and scientific work, as well as in
the key aspects of the resolution of analytic problems: hypothesis emission, design of
experiments, identification of the analytic problems, handling information. They don’t
advance significantly in the delimitation of the field of validity of results.

APA

Franco Ruiz, C. A., & Salcedo Torres, L. E. (2000). APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné, Episteme y Didaxis: TED, (7). https://doi.org/10.17227/ted.num7-5656

ACM

[1]
Franco Ruiz, C.A. y Salcedo Torres, L.E. 2000. APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné, Episteme y Didaxis: TED. 7 (ene. 2000). DOI:https://doi.org/10.17227/ted.num7-5656.

ACS

(1)
Franco Ruiz, C. A.; Salcedo Torres, L. E. APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné. Episteme. Didaxis: TED 2000.

ABNT

FRANCO RUIZ, C. A.; SALCEDO TORRES, L. E. APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné, Episteme y Didaxis: TED, [S. l.], n. 7, 2000. DOI: 10.17227/ted.num7-5656. Disponível em: https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5656. Acesso em: 22 oct. 2021.

Chicago

Franco Ruiz, Carlos Arturo, y Luis Enrique Salcedo Torres. 2000. «APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA». Tecné, Episteme y Didaxis: TED, n.º 7 (enero). https://doi.org/10.17227/ted.num7-5656.

Harvard

Franco Ruiz, C. A. y Salcedo Torres, L. E. (2000) «APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA», Tecné, Episteme y Didaxis: TED, 0(7). doi: 10.17227/ted.num7-5656.

IEEE

[1]
C. A. Franco Ruiz y L. E. Salcedo Torres, «APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA», Tecné. Episteme. Didaxis: TED, n.º 7, ene. 2000.

MLA

Franco Ruiz, C. A., y L. E. Salcedo Torres. «APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA». Tecné, Episteme y Didaxis: TED, n.º 7, enero de 2000, doi:10.17227/ted.num7-5656.

Turabian

Franco Ruiz, Carlos Arturo, y Luis Enrique Salcedo Torres. «APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA». Tecné, Episteme y Didaxis: TED0, no. 7 (enero 11, 2000). Accedido octubre 22, 2021. https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5656.

Vancouver

1.
Franco Ruiz CA, Salcedo Torres LE. APORTE DE LAQUÍMICA ANALÍTICA A LA FORMACIÓN CIENTÍFICA DE LOS PROFESORES DE QUÍMICA. Tecné. Episteme. Didaxis: TED [Internet]. 11 de enero de 2000 [citado 22 de octubre de 2021];0(7). Disponible en: https://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5656

Descargar cita

Citaciones

Crossref Cited-by logo
0

Métricas PlumX

Visitas

297

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.